SKINCARE POMIFERA SHAKLEE

Image
Pomifera Skincare Terbaru Shaklee |  Masya Allah, kali ni kita bercakap tentang   POMIFARE? Apa itu Pomifera? Apa Manfaat dari Produk terbaru ni? Apa Result yang kita dapat dari Pomifera? Mesti tu yang korang fikirkan kan… Frist Sal nak bagitahu yang POMIFERA ni adalah Produk Terbaru yang akan dilancarkan  dekat malaysia masa NC shaklee 2/3/2024. Selepas kejayaan YOUTH  Shaklee, lepas ini kita pula ada lagi produk terbaik. Jom kita tengok apa yang best tentang  POMIFERA  ini. APA ITU POMIFERA? Pomifera ialah sejenis tumbuhan yang tergolong dalam genus Spondias. Salah satu spesies yang paling terkenal ialah Spondias purpurea, dikenali sebagai plum atau gajus. Tumbuhan ini biasanya terdapat di kawasan tropika dan subtropika di Amerika, termasuk Amerika Tengah dan Selatan. Buah ini sering digunakan dalam masakan tempatan dan mempunyai khasiat yang cukup tinggi. Sesetengah spesies pomifera juga mempunyai nilai perubatan tradisional dan digunakan dalam perubatan tradisional untuk pelbagai

TRIP PERCUTIAN TERINDAH

 


Kali ini TRIP PERCUTIAN SHAKLEE adalah salah satu peluang yang ditawarkan oleh Shaklee selain bonus dan car bonus, kepada ahli-ahli yang layak. Sal ada jugak berkongsi dengan aok orang tentang TIPS TREVAL BERSAMA PASANGAN.

Selain daripada awards dan hadiah-hadiah yang diberi Shaklee, apa yang membuatkan sal amat teruja sepanjang join business shaklee adalah menghadiri convention. 

Di sana sal dapat bertemu dan berkenalan dengan ramai kenalan yang tak pernah berjumpa dan juga yang baru, semuanya dari kalangan mereka yang sentiasa positif dan bersemangat. Syarikat seperti Shaklee, tentulah ada hadiah percutian yang ditaja oleh syarikat. 

Apa yang menarik dalam PERCUTIAN SHAKLEE 

  • Percutian ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dari sudut makanan, tiket penerbangan, penginapan, tiket masuk ke acara atau tempat lawatan.
  • Duit poket disediakan bagi setiap yang layak.
  • Percutian mewah ia makanan mewah dan eksklusif, acara yang VVIP dan grand, tempat lawatan yang paling eksklusif, hotel yang bertaraf 6 bintang, menggunakan syarikat penerbangan yang ekslusif. Pendek kata semua bertaraf 5 bintang.
  • Aok boleh bawa seberapa ramai bersama aok orang, yang penting cukup point untuk layak. Ada orang boleh bawa 8 orang ahli keluarganya bersama.

Masih sempat lagi nak fight untuk dapatkan tempat aok tahun depan, PERCUMA

Apa yang best kalau join Trip PERCUTIAN SHAKLEE ?

1. Trip Percuma! – Ya, percuma! Kita cuma perlu bawa badan, pakaian / kelengkapan dan sedikit duit untuk shopping!! Ya betul, semua perkara tentang percutian di Jepun akan diuruskan sepenuhnya oleh Shaklee.

Daripada tiket penerbangan, hotel, pass masuk ke mana-mana tempat yang ingin kita lawati, you name it, Shaklee akan bayarkan semua.

2. Makan Best dan Mewah – Tak seperti trip sendiri yang kita uruskan, kita tentu akan berkira juga bab duit kan. Sebab kita tahu mahal sangat makanan di sana. Justeru bab makan biasanya ala kadar.

Tapi kalau join dengan Shaklee, makan dia memang special dan mahal. Makanan yang jadi specialty rakyat tempatanterutamanya walaupun ianya mahal, Shaklee akan uruskan bagi kita rasa sama tau. Bukan kena bahagi pun, seorang satu dapat.

3. Penginapan Mewah – Ya. Ini satu lagi drama kalau travel sendiri-sendiri. Kita mesti akan pilih hotel / homestay bajet, sebab nak jimat kos. Hotel cuma untuk tidur sahaja katanya kan, jadi ambiklah mana-mana hotel asalkan bersih. Tapi bagi Shaklee, mereka akan book hotel yang mewah untuk kita! Tengok sahaja mereka yang ke LOS ANGELES bulan depan, menginap di Hotel Anaheim Marriott.

4. Jadi Orang tempatan – Bagi Shaklee, trip bukan sekadar melancong. Tetapi untuk kita rasai sendiri bagaimana rasanya jadi orang tempatan. Contohnya trip di Jepun nanti, Shaklee bagi setiap seorang sepersalinan lengkap pakaian tradisi orang Jepun dan rasa sendiri bagaimana jadi orang Jepun.

5. Melawat Tempat-tempat yang rare – Ya betul. Shaklee akan uruskan untuk kita dapat melawat tempat-tempat yang unik. Contohnya di Jepun ni. 3 lokasi ni memang unik, harga pun mahal. Antaranya Osaka, Nara, Kyoto Jepun. Kalau kita pergi sendiri, memang mungkin tak termasuk dalam itinerary kita.


Kenapa kena pergi Trip PERCUTIAN SHAKLEE ?

  • Shaklee tanggung dari pergi sampai balik.
  • Shaklee tanggung makan minum HALAL.
  • Hotel MEWAH.
  • Boleh bawak orang yang tersayang sekali!
  • Ada aktiviti yang Shaklee rumit nak beri makan, Shaklee kasi DUIT untuk makan.
  • Trip ni ialah EXTRA rewards dari yang kita dapat bulan-bulan iaitu CASH.
  • Dapat jumpa ORANG HEBAT-HEBAT!
  • Segalanya dibiayai, tanpa perlu kita bayarkan apa-apa.
  • Pengalaman yang luar biasa.
  • Dapat raikan kejayaan bersama business team.
  • Dapat merasai pengalaman budaya di tempat itu.


Apa Yang Best Tentang Insentif Trip PERCUTIAN SHAKLEE (International Incentive Trip)

Best sangat! Berbaloi dengan usaha keras yang dilaburkan selama setahun. Menurut kata tour guide yang membawa delegasi kami, Shaklee ialah satu-satunya companydari Malaysia yang pernah buat trip dengan Symphony of the Seas. Wow, kan?

Tak percaya percutian Shaklee ini sangat mewah? Klik di sini untuk tengok. Jujurnya, jika ada wang yang banyak sekalipun, tak pernah terlintas untuk menaiki kapal pelayaran paling mewah ini bersama keluarga. Lebih baik sal gunakan wang tersebut untuk travel ke pelbagai destinasi idaman dengan cara travel biasa-biasa aje.

Tambahan lagi, sebagai Muslim, agak sukar nak dapatkan sumber makanan yang Halal, di atas kapal pelayaran mewah. Di tengah lautan pula tue. Yang majoritinya ialah non-Muslim.

Namun, itu semua tak jadi masalah bila bercuti dengan Shaklee. Shaklee dah arrange siap-siap restoran yang boleh hidangkan makanan Halal untuk business leaders Muslim.Macam mana, menarik tak Percutian yang shaklee sediakan? 

Kalau aok berminat dengan travelling, sukakan bisnes yang rewarding, sukakan rewards macam ni juga, then aok kena lah join jadi ahli Shaklee dan menyertai bisnes Shaklee ni sama. Pasti sangat memuaskan dan menyeronokkan! Mungkin one day sal pun bakal menyertai trip insentif Shaklee ni juga. Amin..

Dan Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini! Bila hampa dah pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.

Sertai kami dalam dunia business Shaklee dan berada di dalam komuniti yang memberi pelbagai manfaat kepada diri, dari segi pembangunan diri, pembangunan kerjaya, kewangan, kesihatan, kecantikan dan juga berada dalam circle yang sangat hebat.

Sal juga sangat aktif di media sosial lain jemput follow dan kita kenal dengan lebih rapat lagi. Jika ada sebarang soalan dan pertanyaan jemput hubungi sal.

SALMIAH SALLEH SID ( 1260262 ) YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTORSHAKLEE BUSINESS LEADER. 

PENAFIAN : Semua penulisan tentang produk dan testimoni yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat dan menyembuhkan penyakit. Sebarang masalah kesihatan mestilah diajukan kepada pakar perubatan yang diiktiraf.

#Blogmegashaklee2023 #Shakleetriumph2023 #Shakleethrive2023 #NextlevelBlogging #Shakleetriumph2023 #Shakleethrive2023 #Shakleekedah #Shakleeksekitarkuantan #Shakleepahang # SIDshakleekedah #Shakleeseluruhmalaysia #Percutianshaklee #Insentifshaklee

Popular posts from this blog

COQ TROL SHAKLEE PRODUK TERBAIK UNTUK JANTUNG DAN TENAGA

MANFAAT DAN KELEBIHAN VITAMIN E YANG PERLU ANDA TAHU